maanantai 18. toukokuuta 2015

Uusia leluja

Pitkästä aikaa pääsen esittelemään uusia ostoksiani, joista ainakin yksi on ollut välttämätön hankinta.
Kuvat olen lainannut internetin ihmeellisestä maailmasta, sillä laiskuuksissani en jaksa kuvailla jo paketista irrottamiani hankintoja. Minulle ei makseta mainostamisesta, ikävä kyllä.

Ensimmäisenä (ja tärkeimpänä) Logitech c270 webbikamera.

Kesäopintojani varten minun täytyi hankkia webbikamera AC-keskusteluja sekä ryhmätyöskentelyä ajatellen. Ehkäpä kameralle tulee muutakin käyttöä, sillä todellinen minäni harkitsee vakavasti videobloggaamisen aloittamista. Useita vertailuja suoritettuani päädyin valitsemaan erittäin suuresta kameravalikoimasta juuri tämän yksilön, sillä esteettisen miellyttävyyden lisäksi kamera oli hinnaltaan edullinen. En myöskään pettynyt laatuun: kyseinen kamera on mielestäni erittäin helppokäyttöinen.

Toisena Creativen A50 -kaiuttimet


Ei niin välttämätön hankinta, mutta kukapa ei rakastaisi tällaisia söpöläisiä? Tietokoneessamme ei ole toistaiseksi ollut mahdollisuutta kuunnella musiikkia kuin kuulokkeilla, joten tämä on plussaa. Itse en pidä kuulokkeilla kuuntelusta, sillä pääni tulee hivenen liian herkästi kipeäksi niistä. 

Bonuksena Kunto Plussalta tilaajalahjaksi saamani Active Life Tracker.

Toisin sanoen siis aktiivisuusranneke. Toistaiseksi olen ollut tyytyväinen, saa nähdä mitä mieltä olen viikon päästä!

Mukavaa toukokuun jatkoa! Huomenna valtakunnassa juhlitaan kuninkaallisia syntymäpäiviä, joiden tunnelmia jaan myöhemmin tällä viikolla.

Rakkaudella
BellaDonna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti